NAJČEŠĆA POSTAVLJENA PITANJA ?

1. KAKO DOĆI PREKO VAS DO TERMINA ZA VIZU I ŠTA MI JE POTREBNO DA IMAM? 🛈

- Da bi došli do termina za vizu potrebno Vam je sljedeće: da imate ugovor o radnom odnosu koji Vam je poslodavac dostavio, da imate pasoš, i ukoliko imate 45god+ potrebno je da imate na sebi 1/1 imovinu i 20 godina radnog staža.

Nakon naše registracije vašeg termina na ambasadi Njemačke za Zapadni Balkan, dobit ćete nakon pola sata na e-mail adresu potvrdu da ste se uspješno registrovali na ambasadu sa rednim brojem.
Nakon tog e-maila, u vremenskom periodu od 2-4 sedmice dobit ćete još jedan e-mail gdje će vam ambasada reći vaš konačni datum za termin i tog datuma predajete dokumentaciju za ambasadu koje vam budu tražili. Potrebno je samo da u drugom e-mailu potvrdite vaš termin. Nakon toga u vremenskom period od (7-10) dana dobijate vašu vizu na kućnu adresu i možete krenuti sa njom u Njemačku da radite.
NAPOMENA: Mi ne odgovaramo za vaša dokumenta koje prikupljata za ambasadu. Mi smo samo odgovorni dok vam rezervišemo termin, i kada dobijete termin, sve nakon toga mi ne odgovaramo ako vi nemate potpunu dokumentaciju, tako da vas molimo da svu dokumentaciju skupite koje vam bude ambasada tražila. Ukoliko se desi da vam ambasada stonira termin zbog vaše greške prilikom dokumentacije onda mi ne snosimo nikakvu odgovornost.


2. KAKO VAS KONTAKTIRATI? 🕿

- Jedini ispravni kontakt je preko Vibera, gdje nas možete kontaktirati porukom na broj:  +387644553788

3.  KAKO VAM MOGU VJEROVATI DA ĆETE USPJETI REGISTROVATI TERMIN? 💬

- Uz naš stručni tim imamo osigurane tehnike i metode za svaki siguran prolaz na sljedećem terminu za registraciju vize u Njemačkoj ambasadi.
Imamo mnogo zadovoljnih klijenata i usluga je povjerljiva i vrlo učinkovita.

4. ŠTA AKO VAM UPLATIM NOVAC A VI MI NE DATE TERMIN? ✊

- Novčana nakada ide tek kada klijent na e-mail adresu dobije uspješnu potvrdu o registraciji!
Tako da kada se klijent uvjeri svojim očima na e-mail adresi da je uspješno registrovan, tek tada ide uplata novčanog iznosa na račun banke.

MI UNOSIMO NAŠU E-MAIL ADRESU ZBOG VAŠE I NAŠE SIGURNOSTI!

5. KOJA JE CIJENA USLUGE? 💰

- Novčani iznos zavisi od države iz koje dolazite i za koju ambasadu aplicirate.
Potrebno je da nas kontaktirate Viber porukom koja je zemlja u pitanju i naš tim će Vam odgovoriti u najbržem mogućem roku!

6. ŠTA VAM JE POTREBNO OD PODATAKA DA VAM POŠALJEM? ℹ

-Ukoliko ste zainteresovani za našu uslugu, potrebni su nam sljedeći Vaši podaci za slobodan termin za prijavu vize:

-       Ime i prezime:

-       Email i broj telefona:

-       Broj pasoša:

-       Datum rođenja:

-       Opis radnog mjesta/posla:

-       Naziv kompanije: 

-       Iz koje države dolazite:

7. IMATE MOJE LIČNE INFORMACIJE ŠTA S NJIMA RADITE? ♼

- Nakon dobivenog Vašeg termina mi vršimo trajno brisanje Vaših ličnih podataka koje ste nam dostavili da bi mogli popuniti online formular za vašu registraciju termina za vizu, tako da možete biti sigurni da Vaše lične podatke ne zloupotrebljavamo već s njima samo vršimo registraciju termina kojih sama ambasada traži. Vaše lične podatke vi dobrovoljno dostavljate ukoliko želite uslugu, te niko od Vas ne traži da morate poslati jer na Vama je da li želite ili ne, tako da ste svi upoznati sa pravilnikom.

NAPOMENA: Nakon dobivenog vašeg termina, mi vršimo trajno brisanje vaših ličnih podataka, tako da ukoliko ambasada stonira vaš termin i želite novu rezervaciju, onda je potrebno da nam ponovo pošaljete vaše podatke.

8. KADA SE OTVARAJU TERMINI ZA ZAPADNI BALKAN? 🆕

- Termini se otvaraju svakog mjeseca, neke zemlje početkom mjeseca (prvu sedmicu) a neke zemlje poput Crne Gore sredinom mjeseca.
Ambasada će se uvijek oglasiti o terminima da li će se održati i kada će se održati.


9. GDJE TREBAM POSLATI PODATKE DA REZERVIŠETE ZA MENE TERMIN? 📱

- Podatke je potrebno da pošaljete isključivo na Viber. Ne trebate se javljati na našu Facebook stranicu, jer tamo naš tim se ne bavi zakazivanjem termina. Facebook stranica isključivo služi za oglašavanje oko termina i tamo će se objavljivati klijenti koji su uspješno registrovani.

10. GDJE SE NALAZI VAŠA FACEBOOK STRANICA? 𝤩

Naša Facebook Stranica je na sljedećem linku: kliknuti ovdje
Također imate je ovdje na našoj stranici u kategoriji "Kontakt Informacije"

11. ŠTA AKO SE DESI DA SLUČAJNO PADNE STRANICA I NE USPIJETE ZAKAZATI TERMIN?

- Ukoliko dođe do nekih tehničkih grešaka od strane same ambasade onda mi ne snosimo nikakvu odgovornost jer mi ne možemo garantovati da li će stranica ambasade imati bilo kakvih grešaka, (do sada nije bilo slučaja) ali nama je bitno da to napomenemo klijentima. 

Ukoliko neko pogriješi od našeg stručnog tima prilikom zakazivanja termina opet napominjemo (do sada nije bilo takvih slučajeva), onda imat ćete besplatan prvi sljedeći termin bez ikakvih novčanih naknada. 

Ukoliko dođe do pada stranice ambasade i taj drugi termin koji se besplatno radi klijentu, i ne može proći ni tada, onda će naš finansijski tim uplatiti novčanu naknadu u iznosu od 50 eura, kao odštetu klijentu zbog propuštenog drugog termina. Do sada nije bilo ovakvih problema te su svi klijenti dobili svoje termine već pri prvom zakazivanju od strane našeg stručnog tima.

12. IMATE LI SLOBODNIH TERMINA I DO KADA TREBAM REZERVISATI? 📅

Termin je najbolje što prije da rezervišete, jer imamo veliki broj klijenata i svakodnevno se popunjavaju rezervacije za termine. Mi imamo odgovarajući broj klijenata kojeg možemo na mjesečnoj bazi uzeti, tako da ukoliko Vam je potrebna rezervacija termina najbolje da to učinite što prije jer već se popunjava broj čak za naredne mjesece! Tako da ukoliko je termin u mjesecu Decembru, Vaš konačni termin i VIZA bi trebala biti spremna već u narednom mjesecu (Januaru).




                          Viber porukom na broj:    Kontakt: +387644553788 🕿















Popular posts from this blog

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS / TEXT IN ENGLISH?

OBAVJEŠTENJE ZA NOVI SITEM ZAKAZIVANJA TERMINA !!!